niedziela, 27 listopada 2016

Witam po dłuższej przerwie

To niewiarygodne jak dawno tutaj nie zaglądałam! A obiecałam przecież pisać zarówno Wam, drodzy Czytelnicy jak i sobie. Przez ostatnie miesiące tyle się działo, że może i trudno Wam uwierzyć ale nie miałam ani czasu, ani głowy do regularnego prowadzenia bloga. Bardzo Was przepraszam i obiecuję rychłą poprawę. A cóż się takiego działo?

Nie będę się wdawać w szczegóły bo nie chcę Was zanudzać. Jedno mogę natomiast stwierdzić:
wywracam życie do góry nogami i bardzo się z tego cieszę! Czasem po prostu człowiek czuje, że czegoś mu brakuje, że chciałby w życiu robić coś innego. Chociaż spróbować... Mnie takie myśli nachodziły już od co najmniej roku. Trzeba było w końcu wciąć sprawy w swoje ręce. Jestem pewna, że się opłaci ;).

Co do postów to chwilowo mam trochę więcej czasu więc zamierzam wrzucić kilka wpisów. Mam pomysł co powinno się tu znaleźć i co może Was zainteresować.

Póki co pobawiłam się trochę włóczkami, które ostatnio sprezentowała mi mama i wyszło takie coś:



Uwielbiam tkać krajki! Bardzo relaksujące zajęcie. Warto spróbować ;) 

To narazie tyle ode mnie. Czekajcie zatem drodzy Czytelnicy na kolejny wpis - będzie co czytać ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz